Wednesday, November 18, 2009

Pentru tine!


Ea scria ultima scrisore....

[Asa incepe povestea....]

Se intampla ca o persoana scria 4 scrisori ce nu aveau o destinatie precisa. Cand ea terminase de scris ultima scrisoare a bagat-o in plicul pe care scria Pentru tine!....
Fata si-a luat cele patru scrisori si geanta si a plecat. Pe drum, grabita ca sa ajunga la destinatia ei nu isi daduse seama ca o scrisoare din cele platru i-a cazut. Scrisoarea cazuta a fost luata fara mila de vantul care sufla cu putere...
Cand vantul incetinise, scrisoarea deja era departe de persoana care a scris-o, deja ajunsesera intr-un centru aglomerat unde fusese calcata de toti in picioare.
Printre multimiea aceea scrisoarea a ajuns sub talpa unui tanar de care era lipita o guma. Scrisoarea s-a agatat cu putere de el, iar cand tanarul si-a dat seama ca duce cu el ceva ce il impiedica sa isi continue drumul s-a aplecat, a luat plicul in mana, care deja era destul de murdar si trecut, s-a uitat curios la el si a zis:  
-Pentru mine?...hmm... nu cred ca ma intereseaza, trebuie sa fie ceva fara importanta, daca tot este aruncat...
Fara nici un efort de al deschide si fara sa ii pese a aruncat plicul care ajunge iarasi in mainile vantului. Acesta conduce plicul pana la o strada mare unde este izbit cu putere de o masina. Shoferul deranjat si suparat din cauza plicului care a ramas blocat pe parbriz, opreste masina si cu ura si aroganta ia plicul si il azvarleste cat mai departe.
Pe o strada pustie la lumina unui stalp statea pe bordura o tanara ce parea suparata si trista. Vantul inca adia usor purtand pe strazile pustii de toamna scrisoarea care totusi mai avea putere sa mai traiasca desi era foarte distrusa. Scrisoarea se izbi usor de piciorul fetei. Fata curioasa si cu mare atentie a luat plicul in mana s-a uitat la el si a zis:
-Si tu esti singur?... Ce faci pe strazi la o ora ca aceasta?... Si de ce arati in halul acesta?...  Esti distrus...."
Cu grija sterse plicul de praf si atunci vazuse ca scrie pe el Pentru tine!.... Tot cu grija deschise plicul si incepuse sa citeasca cu atentie primele cuvinte....
"Draga mea, crezi ca esti pierduta, abandonata?... Nu te teme si eu am fost la fel..."
-Se pare ca avem ceva in comun! spuse tanara zambind incercand sa isi abtina lacrimile ce impingeau cu putere din coltul ochilor, apoi a cuntinuat sa citeasca cu tot mai mult interes....
"...mai mult decat pierduta am fost aruncata si lasata in voia sotrii pentru ca nimanui nu i-a pasat de mine... unii au vazut ca existent, dar totusi fara nici un interes m-au aruncat, m-au lasat pe mainile vantului ce cu furie m-a purtat prin tot orasul. Toti m-au calcat in picioare..... iar altii nici macar nu s-au uitat la mine.... am trecut pe langa multi dar nimeni nu m-a vazut. Tie,...tu care ai avut curajul sa ma deschzi, iti spun ca poti sa gasesti si tu pe cineva care te va ajuta mai mult decat te ajut eu acum, fiindca El a zis "...pentruca ai pret in ochii Mei, pentruca esti pretuit si te iubesc, dau oameni pentru tine, si popoare pentru viata ta... nu te teme, caci Eu sunt cu tine; nu te uita cu ingrijorare, caci Eu sunt Dumnezeul tau; Eu te intaresc, tot Eu iti vin in ajutor..."....in mainile tale sunt eu acum si tot in mainile tale este decizia de a crede cu adevarat aceste cuvinte. Dar nu uita exista o speranta si un Dumnezeu care te asteapta asa cum ai asteptat si tu sa ajung la tine!"
Cu dragoste, 
Eu, Scrisoarea
-Cred ca aceasta scrisoare are dreptate. zise tanara fara a-si controla lacrimile calde ce curgeau pe obrajiii reci. Cred ca exista un Dumnezeu ce intradevar ma iubeste, El a facut sa ajunga scrisoarea la mine. De nu ar fi fost El si scrisoarea nu stiu unde eram acum.
Ea se ridica luand scrisoarea si multumindu-I lui Dumnezeu se intoarse acasa unde familia ei o astepta cu nerabdare si incgrijorare.


-Acum inteleg ce faci pe strazi la o ora ca aceasta, de ce esti in halul acesta... si de ce nimeni nu te-a bagat in seama... tu erai pentru mine!

1 comment:

Iti multumesc pentru comentariu!