Friday, January 1, 2010

Rugaciunea mea

Ai ajuns la mine cand aveam cea mai mare nevoie de Tine. Ai fost cu mine inca un an si iata ca incep cu Tine acest nou an in care, vreau ca Tu sa fii universul meu, nu vreau sa iti dau doar putin din timpul meu, nu vreau sa te despart de mine nici macar o zi. Nu vreau sa iti dau cuvintele in picaturi, vreau un potop de lauda in gura mea. 
Sa fii universul meu. Sa fii tot ce simt si ce gandesc. Sa fii prima suflare dimineata si lumina din fereastra mea. Sa fii universul meu, sa umplii fiecare gand al meu. Prezenta Ta si puterea Ta sa fie alimentul meu.O, Isus, aceasta este dorinta mea!
Sa fii universul meu. Nu vreau sa iti dau doar o parte din anii mei, Te vreau Domn peste timpul si spatiul meu. Nu vreau sa fac voia mea, vreau sa-Ti fiu pe plac si fiecare vis care este in mine sa ti-L  predau.
Sa fii universul meu. Sa fii tot ce simt si ce gandesc. Sa fii prima suflare dimineata si lumina din geamul meu. Sa fii universul meu, sa umplii fiecare gand al meu, prezenta Ta si puterea ta sa fie suflarea mea. O, Isus, aceasta este dorinta mea!




Merita ca si in 2010 sa fie El universul meu!

1 comment:

Iti multumesc pentru comentariu!