Tuesday, January 26, 2010

Gand in noapte

Doamne, te rog, fa sa vina ziua de miercuri seara cat mai repede. Sa trec de expozitia orala si sa ma odihnesc, sa dorm atat cat am nevoie ca sa imi recuperez toate noptile nedormite. Amen! :)

Da, cam acesta ar fi un gand al meu dupa saptamani nedormite. Stiu ca dupa ziua de miercuri vine joi, o zi mai usoara, si vineri.. o zi in care, teoretic nu se fac ore la scoala, pentru ca e sarbatoare... dar as face bine sa nu visez multa odihna si sa ma uit in agenda sa imi amintesc cate teme am de facut la engleza si ce examene mai am saptamana viitoare sau ce alte teme neterminate sunt in program. Totusi, parca nu as inceta sa visez la putina odihna, cred ca chiar am nevoie. Stiu, trebuie sa dorm si sa manac mai mult. Toate astea imi aduce aminte ca am promis unor persoane sa fiu cuminte...- si uite ce fac.. stau pana tarziu cu teme si lucrari pentru scoala...-. E tarziu si parca, totusi, vreau sa dorm, sa visez...

Doamne ajuta-ma sa-mi administrez bine timpul si sa ma obisnuiesc la programul acesta incarcat. Sa dorm la o ora normala si sa ma trezesc la ora la care mereu am vrut sa ma trezesc. Iti multumesc ca imi dai putere sa rezist. :)

No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!