Tuesday, March 30, 2010

El te susține

Eu te susțin, copilul Meu.
Este o imagine cât se poate de simplă, și cel mai mult mi-a atras atenția menghina care susține întreaga creangă. Totuși mereu m-am întrebat cum stau pietrele pe o așa creangă mică. Am găsit răspunsul următor: dacă nu ar avea un bun suport și o bază bună, pietrele cu siguranță nu ar rezista. Este nevoie de mult, mult equilibru.
Echilibrul care îl avem în Dumnezeu ne ajută să ținem în picioare o întreagă creație, ceea ce noi suntem. Ceea ce El a creat. Nu contează cât de grea ne este povara, contează echilibrul din viața noastră.
Contează să avem o bază bună, ceva care să țină strânsă legătura între noi si Dumnezeu. Contează să ne lașăm conduși de Dumnezeu. În totdeauna rezistăm greutăților dacă Îl lăsăm pe Dumnezeu să ne țină în El, în prezența Lui.
Este impresionant ce poate face omul ca să-ți arate că El cu toată splendoarea Lui te susține, dar ceea ce face Dumnezeu pentru noi e mult mai mult decât de nedescris.

Eu, văd un copac. Căteva pietre, o creangă,o menghină, dar mă văd si pe mine. Dumnezeu mă sprijină.

..."Vă spun că, dacă vor tăcea ei, pietrele vor striga." Luca 19:40

Spune-le și tu celor din jurul tău despre Dumnezeu!
Vorbește-le tu, să nu o facă pietrele.

No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!