Tuesday, March 23, 2010

Specie pe cale de dispariție

Zilele astea am tot avut în minte o melodie de la Funky - Especie en Peligro și mi-a atras atenția mesajul pe care vrea să-l transmită. Vorbește despre războiul din Irak si Afganistan și despre ceea ce s-a întâmplat pe 11/9. Dar cel mai mare semnal de alarmă îl trage asupra famiilor. O melodie cu un mesaj puternic.



... Au lansat primele bombardamene în Irak de catre forțele...
... zeci de mii de militari din forțele armate americane se pun în mișcare să se alature celor care sunt deja în Irak...
.. situația pe câmpul de lupta se intensifică...
... continuă protestele împotriva războiului pe intreg pamântul...
... aici avem un sprijin de soldati in fața din... California cea mai mare...
... Armata din Statele Unite nu știe dacă Saddam Hussein este viu sau mort...
... Armata Sin Statele Unite a confirmat că are 36 victime in rândurile lor, alți 7 sunt prinși de război...
... un elicopter din Statele Unite a căzut în sudul Irakului, au murit trei dintre ocupanții acesteia... unul...
... ieri, un copil se juca în gradina aceastei case când o bomba a cazut în acest loc. În acest moment există trei persoane în spital un copil grav ranit și o minora de 14 ani moartă...

Astăzi m-am trezit uitându-mă la televizor și nu pot să cred ceea ce văd.
Se vorbește de război cu multă îngrijorare.
Spun că e ceva împotriva teroriștilor.
Pe o parte sunt mulți care sunt în favoarea acestora,
dar de asemenea sunt și mulți care se opun.
Unii spun că e ceea ce se merita,
iar alții se roagță ca într-un sfârșit să reacționezi.

Vedem prima pagină a ziarelor în fiecare chioșc de reviste
Există o lume împarțită și fiecare are punctul lui de vedere.
Vedem diferite opinii pe întregul pamânt,
unii care doresc pace și alții care preferă să meargă la război.
și din toate acestea mă surprinde cât de mult ne-am schimbat.
Ei bine, nu mai vedem puterea unirii pe care am văzut-o în trecut.
Unde sunt cei care s-au unit în acea zi când am fost bombardați?
Ieri erau unăți, dar astazi deja, totul s-a separat.
Căci, cu trecerea timpului se pare că am cam uitat.

În timp ce continui să mă uit la televizor,
văd că toată lumea continuă cu aceași istorie.
Continuă să spună că este o greșeala,
în timp ce alții luptă pentru a obține victoria.
Pe cealaltă parte tensiunea continuă să crească,
mulți condamnă tot ceea ce se întamplă.
Frustrarea întregii lumi crește când lista cazuților este în creștere.

Criticăm războiul și toată violența,
dar între noi domnește dezbinarea.
Mulți cu proteste arată rezistenta.
Astăzi însă, continuă să indice fară milă,
spun că este un abuz impotriva multor persoane.
Dar i-am uitat pe cei inocenți care continuă să moară din cauza avortului.

În timp ce pe primele pagini ceea ce continui să văd este aceași știre,
există o lume împarțită și fiacre are punctul lui de vedere.
Există o lume care se pierde din cauza lacomiei.
Familia este o specie pe cale de dispariție, dar nu vrem să vedem asta,
Divorțul este în creștere, dar nimeni nu vrea să rezolve asta.
Și din toate acestea îmi dau seama de ce totul s-a schimbat
Și se întâmplă că toate valorile pe care le aveam le-am congelat.
Este nevoie să privim înapoi și să ne întoarcem în trecut,
să ne amintim de durerea lui Isus când a fost crucificat,
Căci, cu trecutul timpului se pare că am cam uitat.


Ne îngrijorăm pentru terorismul din Afganistan și Irak. 
dar nu ne îngrijorăm pentru terorismul din case,
copii se ridică împotriva parinților, parinți împotriva copiilor. 
Violență domestică, abuz asupra copiilor.
Turnurile nu au căzut pe 9/11. 
Prima a căzut în 1962 când au scos rugaciunea din școli, iar a doua în 1973 când s-a aprobat avortul.
Prietene, familia este o specie pe cale de dispariție.

No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!