Thursday, March 18, 2010

Un blog³

Parcă aș avea atât de multe se spus acum...
Aș sta să-mi storc în cuvinte toate sentimentele... tot ce simt acum... :)

E târziu așa că mă limitez să anunț că am lucrat la un nou blog, Half-Half care este un blog³, are trei autori, autoare în cazul acesta: eu, Diana și Gabriela.

De ce există acest blog? și despre ce e?
Ei bine, idea mea era ca Diana sa-și facă un blog... dar mi-a zis ca nu ar avea timp să-l întrețină,.. etc., așa că am vrut prima dată să fie un blog² să îi fie mai ușor de întreținut, dar am decis pană la urmă să fie în 3... Pot spune că m-am gândit și la posibilitatea unui blog⁴, dar de la a patra persoană nu am primit un răspuns pozitiv, motivul: nu îi place să scrie. (?)

Half-Half își propune să fie un blog spontan... și vesel zic eu, cel puțin după prima postare cam așa se pare.
Să nu uit să vă anunț că numele este luat tare în serios... vor exista postări jumi-juma'... jumatate română, jumătate spaniolă sau engleză. :)
(sper să nu fie prea greu de ințeles..:)) )

O voi iniția pe Diana in Blogsfera creștină apoi îi voi ceda blogul în întregime.

No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!