Thursday, April 1, 2010

Jesús Adrian Romero - El Brillo De Mis Ojos

Jesús Adrian Romero ne surprinde cu cea mai nouă ploducție a lui, lansată pe 26 Martie și se numește "El Brillo De Mis Ojos" - Luminozitatea ochilor mei.
De ce titlul celui mai nou album este "El Brillo De Mis Ojos"? Ochii noștri sclipesc când dau de lumină. Isus a spus: "Eu sunt Lumina". Când ai avut o întâlnire cu El, ochii tăi străluceau. Într-un sens figurat sau spiritual te umpli de lumină, de claritate pentru a merge, de luciditate pentru a putea lua deciziile corecte. Are și o melodie în duet cu spaniolul Marcos vidal.

01 El Brillo De Mis Ojos.
02 Solo El Eco.
03 Jesus Feat Marcos Vidal.
04 Quizas.
05 Escalera Con Las Nubes.
06 Eres Mi Padre.
07 Crece Mas Mi Amor Por Ti.
08 Algo Mas.
09 Cerca De Jesus.
10 Sobre Tu Regazo.
11 Leche Y Miel.
12 Tu Bandera.

Am așteptat nerăbdătoare albumul și s-a meritat să aștept. JAR mi-a întrecut toate așteptările.
Nu știu dacă aș mai putea vorbi despre o melodie preferată, poate am simpatizat mai mult Escalera con las nubes, pentru mesajul ei și pentru că a fost primul single disponibil de pe acest album. Pot spune că fiecare cântec transmite un mesaj diferit, dar toate duc spre aceași directie: Isus.
Este un album care merită ascultat de două ori și înțeles, o dată cu urechile și o dată cu inima.

Dacă doresti versurile unui cântec, traduse, imi poți lăsa un comenatriu.

No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!