Monday, May 17, 2010

Nevoie de Dumnezeu

Inima pământului are nevoie de Dumnezeu...

La această concluzie ai ajuns când ai văzut cantitatea de tineri, de lume în general, care nu Mă cunoasc cu adevărat.
Există persoane care nici nu au auzit de existența Mea, sunt tineri care au auzit de Mine, dar nu au acceptat adevărul. De asemene sunt și persoane care au aflat adevărul, dar cu timpul au încetat să mai creadă.
Există in jurul tău persoane cărora trebuie să le vorbești despre Mine, despre Dumnezeu. Eu am pus în tine această nevoie de a le vorbi celor ce te înconjoară despre Isus Hristos. Această nevoie are un efect pozitiv atât asupra ta cât si asupra persoanelor din jurul tău.
Realitatea este prea dură, sunt persoane care se pierd afară, in lume. Persoane care au rămas fara o speranță. Ce să mai spun de tinerii care își petrec săptămânal nopțile în discotecile orașelor. Acestea sunt persoane care au nevoie să vadă o lumină în tine. Au nevoie de Dumnezeu.
Este ridicat un zid mare între Mine și ei, dar recent te-am învațat că trebuie să fiți teroriști spirituali, în Numele Meu. Să puneți dinamită înaintea diavolului ca să rupeți zidurile. Așa va intra lumina Mea în întunericul acestei lumi, în inima pământului.
Dacă chemarea ta este mai departe decât orașul în care locuiești, gândește-te căci Am spus: "Duceţi-vă în toată lumea, şi propovăduiţi Evanghelia la orice făptură." Marcu 16:15.






No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!