Friday, July 16, 2010

Azi..

..continui sa ma gandesc, dar pe romana, de data aceasta. Stau tot sub geamul meu, si privesc cun varful pinului din fata geamului dansaeaza lent, provocat de aerul ce se plimba prin oras. Se aude un cantec, dar mai rar, al pasarilor. Frunzele copacilor, palmierii si frunzele uscate si cazute pe strada, canta si danseaza. Soarele incerca se se ascunda, si a reusit a aparut un nor mare ce a acoperit pare parte din ceea ce pot vede pe cer, de aici de jos. Orajul e inca pustiu, toti dorm sau lucreaza la ora asta. Doar la mine in casa se aude o chitara, vrea sa cante, bineinteles singura nu poate canta, dar o provoaca Cipri... si stiu ca atunci cand nu se mai aude chitara, trebuie sa fiu pregatita pentru ca sigur Cipri va veni sa ma sperie, ca mai inainte.
Inca am in minte melodia accea despre "noua mea dragoste"... :)  si nu-mi pot lua gandul de la dragostea lui Dumnezeu.

"Dumnezeu e unul singur; Dumnezeu e asa de simplu.
Adevarul este adevar; realitatea e asa de simpla.
Dragostea este dragoste; ce trebuie eu sa fac e asa de simplu...
Iubeste si zambeste cu usurinta.
Ce alt ceva se poate face?"

Daca il am pe El in minte, il pot vedea oriunde as privi sau m-as gandi.
Si daca Dumnezeu  este in tot ce are viata... oriunde as privi, El s-ar uita la mine.

Gandeste-te la asta, doar... :)

No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!