Saturday, November 27, 2010

Eu sunt [...] Luceafarul stralucitor de dimineata.

Stiai ca este o stea pe care o poti vedea doar devreme, dimineata?
Daca te scoli in cel mai intunecat momenent al diminetii si cauti aceasta stea o vei gasi in occident, in vest. Este Luceafarul stralucitor de dimineata.
Daca tu niciodata nu te trezesti de dimineata, niciodata nu vei reusi sa vezi aceasta stea.
Stiai ca Biblia spune ca Isus este Luceafarul stralucitor de dimineata? (Apoc. 22:16)
Cuvantul Domnului spune: "Eu iubesc pe cei ce ma iubesc, si cei ce ma cauta cu tot dinadinsul ma gasesc." Prov. 8:17
Versiunea in spaniola spune.."Eu iubesc pe cei ce ma iubesc, si cei ce ma cauta dis-de-dimineata ma gasesc"
Cati dintre noi nu pierdem Luceafarul de dimineata, pentru ca dormim prea mult?
Cati dintre noi ne-am propus si am zis: "Doamne, incepand de maine, am sa ma trezesc de dimineata, sa ma intalnesc cu Tine.."
Mie mi s-a intamplat sa-I spun de multe ori "Asteapta-ma dimineata, voi venii.." si de nenumarate ori am lipsit de la acea intalnire.
Totusi El inca ma asteapta acolo in fiecare dimineata, chiar daca eu merg, sa ma intalnesc cu El sau nu...
El ma astepta... chiar si cand ma trezesc tarziu El tot acolo ma asteapta.

Melodia lui Jesus Adrian Romero - Esperame (Asteapta-ma) spune:

Asteapta-ma dis-de-dimineta,
Inainte sa rasara soarele,
Inainte sa inceapa ziua,
Vreau sa-ti daruiesc cantecul meu

Asteapta-ma cand pasarile
inca nu au inceput sa cante,
cand totul este in liniste,
eu vreau sa merg cu Tine

Asteapta-ma, lumina inimii mele,Asteapta-ma.
Luceafarul diminetii, vreau sa te vad.
Asteapta-ma Stapanul iubirii mele, Asteapta-ma.
Vei fi prima mea intalnire, voi fii acolo.

Asteapta-ma devreme
eu nu vreau sa incep ziua,
fara sa fiu in prezenta Ta,
fara sa stiu cat de aproape Esti.

Asteapta-ma caci am nevoie 
de privirea ta peste mine,
umplii toate dorintele mele,
doar asa pot trai.

Ganditi-va si voi.. Cat il facemm pe El sa ne astepte, zilnic?!

1 comment:

  1. Frumos!
    apropo de prima propozitie eu stiam ca luceafarul de dimineata nu e o stea, ci o planeta... :-??

    ReplyDelete

Iti multumesc pentru comentariu!