Friday, November 5, 2010

Imi place Toamna...

... Stau toate in copaci si canta, dar de odata se ridica si isi inalta zborul si dispar din cadrul meu, ma ridic la geam si le vad, sunt mii si mii de pasari ce zboara fara ca vre-un motiv sa le opreasca. Continui sa le vad pentru ca am pinul sub ochii mei, privesc si scriu.Vroiam sa ma intreb si sa spun ca nu inteleg dansul lor si veselia lor. Nu e nevoie sa inteleg de ce sunt asa voiase si cantecul lor reuseste sa se suprapuna peste cantecul din boxele mele. Ma opresc din scris sa vad cine canta,... E Brandon Heat - Your Love. Frumos, el canta despre dragostea Sa, si in acelasi timp si pasarile si natura fredoneaza si ele un cantec tot despre dragostea Sa. Mi se pare interesant, sunt cantece diferite, cu acelasi mesaj, spre aceasi tina, dar unul e diferit. Pe unul dintre ele pot si sa il vad. Cantecul pasarilor il inteleg mai bine, chiar daca nu are cuvinte, ciripitul lor si neastampararea lor, faptul ca ele isi inalta zborul fara inceatare sub cerul albastru, putin inconjurat de norii aurii, pentru ca soarele deja apune. Peisajul acesta il vad acum si il simt, pentru ca simt si vantul, chiar daca nu il vad. Acesta este cantecul pe care spun eu ca il vad... nu-i vad acordurile, dar vad cum toata natura este in miscare, doar pentru al preamari pe Dumnezeu. Un Dumnezeu minunat.
De asta imi place toamna, pentru ca ma inspira mult, pentru ca vin in jurul meu toate pasarile din tarile peste care se asterne zapada...
Au trecut ceva zile si iata ca am revenit, si eu si pasarile cerului, mereu la fel de credincioase.
Acelasi loc,
acelasi timp,
acelasi joc
Aceasi senzatie,
acelasi cantesc
aceasi veselie
acelasi dans
Aceasi uimire
au revenit.

Imi place sa vad toamna asa din punctul acesta de vedere, de pe geamul acesta.
Cand voi pleca de aici imi va fi dor sa mai vad cum zboara pasarile, sa aud ciripitul lor insistent  pana la punctul in care poate devenii si obositor.
Imi plac pinii aceia mari pe care ii vad zilnic incarcati cu pasari, imi place ca in ei se vede veselia.
Imi plac pinii pentru ca raman verzi.. cand  totul in jur isi schimba culoarea.
Imi plac pinii pentru ca pasarile vin si stau in ei, pe cand in alti copaci vine imediat si sta zapada...

A apus soarele... s-a incheiat zborul, dar ciripitul persista...
Noapte buna soare!
Trezeste-ma dimineata sa vad o zi simpla, dar plina de Dragostea lui Dumnezeu.
Trezeste-ma sa vad norii in rasarit de soare...

No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!