Wednesday, January 19, 2011

De ce?

Ce pot să mai fac pentru via Mea,
Dacă Mi-am lăsat toată viața la picioarele ei,
Dacă-Mi sunt deja uzați genunchii,
Și ea insistă să se strice?

Să mă judece și să mi se cântărească această iubire.
Să Mi se spună ce am făcut rău, care a fost greșeala Mea.
Să Mi se explice cum Îmi pot rezista așa, pentru că Eu nu înteleg de ce...
De ce?

De ce Îmi întorci spatele când Eu am vrut doar să-ți fac bine?
De ce?

Uimitor cum te joci de-a v-ați ascunselea cu corzile pe care le-am întins pentru tine cu atâta dragoste.
Imposibil încat sangele Meu nu a fost suficient să caștige, o dată, inima ta.
E de neconceput că acel parfum pe care emană dragostea Mea nu a putut să te îndrăgostească.
Nu M-așteptam să fie așa...
De ce?
De ce?

Dacă M-ai iubi cu puterea cu care îți iubești căile.
Oh,dacă M-ai căuta cum râul aleargă în căutarea mării.

De ce?
Chiar și soarele se întreabă în fiecare seară înainte să doarmă.

- J. R.

No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!