Saturday, May 21, 2011

Un Făt-Frumos Original

Mă gândeam azi noapte că prințul meu ar trebui să aibă nori în inimă, ca eu să mă simt bine în ea. Mă gândeam azi noapte că prințul meu ar trebui să aibă nori în minte, ca eu să mă simt bine printre gândurile lui. Totuși parcă mi-e frică să mă gândesc că și el ar fi la fel de înebunit după nori ca și mine. Atunci am fi doi duși cu placa de surf pe cristale de gheață. Așa mâncăm amândoi din norii curcubeu. Îți imaginezi că fiecare culoare are un gust diferit? Galben - Lămâie. Verde - Măr. Roz - căpșuni. Portocaliu - Portocală. Roșu - Zmeură. Lila - Cireșe. Albastru - Afine. Maro - Ciocolată. Am mâncat înghetata de lămâie, măr, cireșe, ciocolată, zmeură, căpșuni... Fiecare în parte e așa de bună! Și bineînțeles norii sunt creați din multe cristale de gheață, înghețata aproape că la fel. Întelegi de ce mă simt atât de bine când merg pe stradă și sunt nori? sau când merg zâmbind ca un copil, cu ochii după nori...

- Ai auzit de Făt-Frumos cu nori în minte?
- Daaaaaa. Viitorul tău iubit... jajaja
- Daa, Știu. Nu a existat până acum Făt-Frumos cu nori în minte, dar l-am creat eu. Un Făt-Frumos Original. :D

1 comment:

  1. :)) Lol ... al meu saracu ar trebui sa fie dus si mai si cu placa de surf :)) si tare cu probleme, ar trebui sa i se mute fluturii din stomac in minte si-n inima... cam problematic si poate netratabil :-” :))

    Super postarea :D imi plac ideile tale... :P si tu in sine, nu doar ele :P;)

    ReplyDelete

Iti multumesc pentru comentariu!