Wednesday, October 23, 2013

Fighting for you

Esti pretios, si valorezi mult, enorm de mult. Sa stii ca te admir, te respect si te apreciez! Si sa stii ca asta ma provoaca sa ma rog pentru tine! Am avut parte zilele astea de experiente de neuitat. Nu am trait in viata mea ce am traiti de vineri pana azi. Am fost in stare ca si biserica sa mergem pana la portile mortii sa luptam pentru credinta, si crezand in imposibil pana la ultima suflare. Si asta m-a remotivat personal sa fiu in stare sa ma rog pentru oricine si oricand. Sa ma rog mult, pana vad schimbare. Sa ma rog pana am sa te fac sa stimti ca cineva se roaga pentru tine. Am o credinta enorma ca Dumnezeu va lucra la inima ta, si va schimba ceva in tine...mai repede de cat iti imaginezi. :)
Lupta abia a inceput, am sa lupt cu tot ce am pentru tine! E o lupta dintr-aia  in care nici nu imi ajunge cuvantul pe limba si mi se cutremura fiinta, dar stiu ca Dumnezeu este cel care ma sprijina. Nu cred ca nu ar fi dupa Voia Lui... sau e doar dorinta si pasiunea mea, pentru ca oricum intr-o zi orice genunchi se va pleca inaintea Lui si Ii va da Slava.. si cel mai pretios este sa incepem de aici, de acum.
I'll fight for your life come what may! :)

No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!