Wednesday, October 21, 2009

Eu vreau mai mult...



"Ven con pasión a mi vida, 
 Yo quiero más!"


Aceste versuri, par atat de simple, dar sunt mai mult decat par...
Chiar cu putin timp mai inainte am dat de un video in care eram intr-o intalnire de tineret si cantam aceste versuri.
"Vino cu pasiune in viata mea, Eu vreau mai mult".... mi-a starnit sentimentele si ma gandeam ca poate am zis in acea seara, din toata inima, "Ven con pasión a mi vida, Yo quiero más!" , dar acum cand am re auzit aceste versuri, am re trait acel moment si am simtit ca nu sunt multumita cu cea ce am, ca vreau mai mult...
Ven con pasión a mi vida, Yo quiero más! Me da igual lo que piensen de mí, me da igual todo. Eu vreau mai mult... Nu ma multumesc doar cu atat, Nu ma multumesc doar cu o seara sau doar cu un moment. Doamne, eu vreau mai mult, Te vreau pe Tine! Te vreau pentru totdeauna! Vino cu pasiune in viata mea, in fiecare zi.
Spune-I si tu din toata inima "Vino cu pasiune in viata mea! Eu vreau mai mult..." si lasa-L pe Dumnezeu sa te surprinda! :)

1 comment:

Iti multumesc pentru comentariu!