Sunday, November 8, 2009

Fiindca atat de mult...


Fiindca atat de mult m-a iubit,
Ca viata Sa nu a scutit,
Pana la sfarzit s-a predat,
Si la muarte a fost pentru ca m-a iubit


Fiinda atat de mult m-a iubit,
Incat nu exista mod in care sa platesc
Pretul iubiri Sale,
Dar tot sufletul meu vreau sa Il dau


Pentru iubirea Sa eu voi trai
Despre iubirea Sa eu voi canta
Cu al meu Isus voi merge
Pentru ca m-a iubit pe mine
Il voi urma


Cu aceasta melodie s-a inceput seara in care Carlos, liderul grupului de tineret din biserica noastra, a pregatit ceva special pentru intalnirea de tineret, ceva semnificativ. A luat o cuce mare, am avut-o in fata noastra toata seara si ne-a dat sa tinem in mana un cui. Apoi am vazut un video in care ne-a expicat clar ca ISUS A MURIT pentru pacatele noastre. Tot ce trebuia sa facem era sa meditam la acest lucru si sa vizualizam acel moment in care El a murit. Cand acel video s-a terminat, ne-au impartit  un pix si o foaie in care puteam sa scriem pacatele noastrea sau ceea ce aveam noi pe inima. A pus crucea jos, iar cuiul si foaia pe care o aveam trebuia sa mergem si sa o pironim pe acea cruce. Carlos a luat chitara si a inceput sa cante, iar tinerii incepeau sa mearga unul cate unul in fata sa isi pironeasca foaia.


Imi era greu sa ma gandesc ca trebuie sa ies in fata si sa pironesc pe acea cruce foaia mea, pentru ca imi imaginam exact acel moment si ma gandeam, cat de mult a suferit El din cauza pacatelor noastre. Si fiecare cui pe care il auzeam cum il pironeau parca imi strapungea inima.
Imaginea mea mea a fost: "Cred ca nu este zi in care sa nu bat un cui si o foaie in crucea Ta, oricat de mic ar fi el, Iti ingreuneaza povara. Ai murit pentru viata mea, iar datoria pe care o am fata de Tine este sa Te urmez!" De aceea ce am scris pe foaie nu a fost ca sa o pironesc pe cruce ci ca sa mi-o pironesc in inima.



Doamne ajutama sa inteleg, in fiecarea zi tot mai mult, iubirea Ta si ceea ce Tu ai facut pentru mine!



No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!