Monday, November 16, 2009

Ieri Te-am vazut ... a fost mai limpede decat luna!

 

"Sunetul picioarelor mele pe pamant s-au transformat intr-o noua forma de exprimare. In unele ocazii fiecare pas reprezinta cuvinte ale unei rugaciuni, versuri ale unei cantari, gemete ale unui strigat. Caldura imi permite sa ma indepartez de toate si sa experimentez singuratatea care uneori este atat de necesara. Acolo pot sa ma gasesc pe mine insumi si pe Dumnezeu.
Mai mult decat un exercitiu, alergatura mea s-a transformat intr-un limbaj, o noua forma de a comunica cu Dumnezeu si un canal prin care El sa comunice cu mine. Deja au fost sute de ore si mii de kilometrii practicand acesta noua forma de comunicare.
Uneori in desert, in oras, in locuri cu multa necesitate. Singuratatea acestor lungi curse imi permite sa ascult cu mai multa claritate vocea lui Dumnezeu. Au fost multe ocaziile in care am simtit iubirea Sa si am auzit vocea Sa prin creatie spunand ca totate le-a creat ca sa imi atraga atentia, sa ma cucereasca, sa-mi inveselasca inima. Odata cu trecutul anilor mi-am dat seama ca aceste timpuri de alergatura au facut ca, pentru mine, Dumnezeu sa devina tot mai real, mai apropiat, mai natural. Nu mai este doar un concept si devine prietenul meu si tovarasul meu. Am invatat sa Il vad nu doar in natura dar si in persoanele care le intalnesc in drumul meu. L-am vazut pe chipul unui vanzator in piata, dar in special l-am vazut cu mai multa claritate in persoanele nevoiase. In ziua de ieri L-am vazut intr-un copil al stazii... a fost atat de real... a fost mai limpede decat luna!"


Ieri Te-am vazut, a fost mai limpede decat luna,
Fara nici o indoiala, a fost o aparitie clara,
Mi-a tresarit inima, cand Te-am vazut.
Ieri Te-am vazut, dupa atata cautare, inainte sa iasa soarele,
si sa iti cer sa ma lasi sa vad fata Ta in rugaciune,
Ieri Te-am vazut.

Te-am vazut intr-un copil al strazii, fara o locuinta unde sa doarma,
Te-am vazut in mainile sale intinse, cerand paine ca sa traiasca,
Te-am vazut in ochii sai imporatori si in zambetul sau sovaitor
Ieri Te-am vazut.

Te-am vazut intr-o camera de spital, in singuratate Te-am vazut plangand
Te-am vazul in fata tulburata, a unui bonlav terminal,
Fara sperante de a traii, obosit de atata suferinta,
Ieri Te-am vazut.

Ieri te-am vazut,
Te deghizezi si Te ascunzi de vederea mea, dar ieri Te-am vazut, ieri Te-am vazut.



Cauta sa-L vezi pe Dumnezeu acolo unde cel mai putin te astepti, acolo unde nu te-ai gandit ca poate fi.
Acolo Il vei gasi! 

No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!