Monday, November 16, 2009

Prin credinta!


Se spune ca O imagine valoreaza mai mult ca o mie de cuvinte.
Nu am sa pun prea multe cuvinte, doar ceea ce m-a inspirat aceasta imagine cand am vazuto. Nu este un desen perfect dar stie sa transmita bine mesajul sau.


Prin credinta se pot face multe... chiar si minuni.
Prin credinta Il poti vedea pe El.
Prin credinta poti vedea ca El este acolo chiar si atunci cand drumul se termina sau devine mai inaccesibil.

Ma gandeam... ce ar fi daca in fiecare zi "ne-am lega la ochii" si am zice."Doamne astazi Tu esti ghidul meu, eu nu vad pe unde merg, ia-ma de mana si condu-ma Tu pe drumul Tau!" Si atunci cand  se "termina" drumul nu e nevoie sa vezi daca ai cazut inr-o mare prapastie, ci poti simti direct Mana Lui Dumnezeu care a avut grija de tine.
Stiu ca El ne conduce exact pe drumul pe care trebuie sa mergem. Desi vin greutati, ele nu sunt mai grele decat putem duce. El intotdeauna stie care este greutatea maxima pe care o poti duce.

Ai incredere in El! 
Este acolo chiar daca nu Il poti vedea.
Continua sa mergi inspre victorie, contiuna sa lupti.
Nu uita esti mai mult decat biruitor!

No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!