Monday, December 28, 2009

That's Me

Intreaba-ma, cand trebuie sa alegi un drum.
Priveste-ma, daca simti ca nu mai poti continua si puterile tale s-au dus.
Asculta-ma, de cate ori ai cazut pentru ca nu m-ai auzit!.
Ridica-te, pentru ca promisiunea pe care odata ti-am facut-o astazi a venit.
Gaseste-ma, stii in ce loc.
Cauta-ma, in intimitate.

Pentru ca Eu am lucruri mari pentru tine.
Pentru ca Eu vreau sa te vad intotdeauna fericit.
Pentru ca Eu sunt cel care te-a chemat si vreau sa iti daruiesc ce-i mai bun.
Cel care vrea sa te binecuvinteze, Acela sunt Eu.

Pregateste-te e timpul sa zbori intr-un loc mai mare, mai inalt.
Ridica-te si nu te teme, pentru ca eu sunt aici cu tine.
Gaseste-ma, stii in ce loc
Cauta-ma, in intimitate.

Sunt Eu,
Eu sunt cu tine, Eu sunt.
Adevar sunt Eu, Sunt Dumnezeul tau.
Eu vreau sa te binecuvintez pentru ca sunt Tatal tau, Acela sunt Eu.


No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!