Monday, December 21, 2009

Trei lovituri intr-o saptamana?


Trei lovituri intr-o saptamana, toate trei pe aceeasi tema.
Saptamana trecuta s-au intamplat lucruri "ciudate", defapt nu le pot numi ciudate.
La inceputul saptamanii am aflat ca tatal unui baiat,un coleg dintr-o alta clasa din institut, murise de cancer. In aceasi zi, seara, intr-un mod neobisnuit, a sunat o doamna la usa si a creut 2€, bani pentru biletul de autobuz pana in alt oras, ca sa ajunga la spital unde tatal ei murise chiar in acea zi.
A fost prima si ultima data cand am vazut-o.
Si astazi ma intreb cum de s-a intamplat sa sune ea drept la usa noastra si sa fiu chiar eu cea care a deschis.
Iata ca la sfarsitul saptamanii am citit ceva legat tot de aceasta tema si nu am avut nici cuvinte nici ganduri care sa imi scoata din minte o amintire, o imagine pe care si astazi o vad si mi-o amintesc ca ieri. Si anume ziua in care l-am vazut pe bunicul meu plecand Acasa.

No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!