Tuesday, December 22, 2009

Sursa vietii mele



Separata de Tine nu sunt nimic, Mor departe de Tine.
Daca nu esti Tu in mine, Sunt disperata.
Imi pierd sperantele, mor dorintele.


Cum sa ma indepartez de Tine, Sursa vietii?
Tu mi-ai dat bucuria.
Cum sa ma despart de Tine, Dumnezeul meu si ghidul meu,
daca doar Tu ai Cuvintele Viatii?

Aceasta melodie ne aminteste ca depindem doar de EL. El este Sursa vietii noastre.
Stiti? Nici nu as putea sa imi imaginez ce s-ar intampla in aceasta lume daca Dumnezeu ar fi fost infidel Cuvantului Sau...
Ce s-ar alege de noi, fara El?... Totul ar fi un haos. Dar El este milostiv, credincios, REAL! Un adevarat Rege!
Tata, cum sa ma indepartez de Tine, daca Tu esti sursa vietii mele, zambetul meu?
Eu nu as zambi daca Tu nu mi-ai darui, in fiecare zi, un motiv diferit pentru a fi fericit.
Te iubesc Rege, Esti Pasiunea mea!

No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!