Wednesday, January 6, 2010

O generatie

"....y es que Dios está buscando una generación totalmente distinta..."
Aceste cuvinte le-am primit ieri intr-un fragment inregistrat dintr-o predica din ultima conferinta la care am fost. Le-am ascultat de cateva ori si mi-am adus aminte exact acel moment cand au fost rostite aceste cuvinte.
...Dumnezeu cauta o generatie complet diferita...
Dumnezeu l-a chemat, intr-o zi, pe Moise, dar astazi nu mai este Moise. Sunt eu si esti si tu!
Generatia pe care El o cauta este cea de azi. Dumnezeu vrea o generatie de credinta.
O credinta mare are nevoie de probe mari. Nu este totul atat de usor, nu mereu este o podea pe care sa pasim, dar totusi este vorba de ceea ce nu vedem, de faptul ca trebuie sa avem incredere in Dumnezeu, si ca El spune: Eu voi merge cu tine!

No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!