Monday, January 11, 2010

Anunt: S-a terminat "vacanta"!

Dupa cum ati vazut, nu am mai postat de cateva zile, nu e din cauza ca nu am avut ce sa postez, nici din cauza ca a dat zapada peste Spania si mi-a inzapezit postarile, problema este ca mi-am dat intradevar seama unde sunt si unde vreau sa ajung.
Motivul este scoala, am vrut sa ma las de ea si sa nu mai fac nimic, trebuia sa fac un proiect mare si destul de important, de care depinde mult tot cursul anului... m-am speriat de el si am vrut sa las totul. Defapt nu doar acest proiect, multe alte motive, o profesoara mi-a zis ca e imposibil sa ajung la nivelul lor. Prima data mi-am spus ca nu e adevarat, eu am credinta ca pot ajunge acolo si pot sa imi indeplinesc visul, pentru ca nimic nu este imposibil celui ce crede.
Odata cu trecerea zilelor, poate nu direct, dar incetul cu incetul o parte din comportamentul meu a inceput sa ii dea dreptate profesoarei, sa creada ca intradevar este imposibil, si am inceput sa zic ca Nu vreau sa mai lucrez!, nu vreau sa mai fac nimic!, iar cealalta parte din mine imi zicea:
Ce usor este sa zici: "Nu vreau sa mai lucrez!"
Ce usor este da te dai batuta si sa lasi totul.
Ce usor este sa arunci totul si sa abandonezi totul, stiind ca inca ai nevoie de toate, nu-i asa?
Asta vrei, Mada? Sa abandonezi totul, sa uiti de tot de ai reusit si sa spui: "Nu vreau sa mai fac nimic!"?
Profita de timpul pe care Dumnezeu ti-l da! Profita oportunitatile pe care ti le da Dumnezeu!
Te gandesti ca nu esti in stare sa le faci pe toate? Unde iti este credinta? Unde este dorinta de a lupta pentru visul tau?
Intr-o zi ai spus ca ai invatat sa lupti, de ce nu o faci? Unde este practica din tot ce ce ai invatat, pentru ca teoria o stii...
Gandeste-te si reflexioneaza....
Ridica-te, fii tare si nu descuraja! Nu renunta la lucrurile de care intr-un viitor iti va parea rau ca ai facut-o.
Nu a spus nimeni ca va fi usor, dar nici imposibil nu este.
Intareste-te si contiua sa lupti! Ridica sabia, fii viteaza si apara-ti terenul.
Ti-au spus ca a-ti implini visul inseamna sa lupti impotriva imposibilului? Arata-le cine este Dumnezeul tau!. La Dumnezeu toate lucrurile sunt cu putinta! (Mat. 19:26)
Stiu ca poti, pentru ca poti totul in Hristos, care te intareste! (Fil. 4:13)
Priveste in jurul tau... cine este langa tine, cine merge 'naintea ta, cine are grija de tine, cine vegheaza asupra ta zi si noapte? EL, nu...? Dumnezeu! Atunci de ce sa te temi?


Mi-am dat seama si mai mult ca am nevoie de schimbare si de echilibru cand am citit aceasta postare. 
Ei bine, cu cateva zile in urma cred ca am aterizat, am venit cu picioarele pe pamant. Cineva m-a facut sa imi dau seama unde sunt, ca nu este totul pierdut si unde vreau sa ajung.
Acest lucru m-a determinat sa ma despart oarecum de multe lucruri, unul din ele este chiar blogul meu.
Voi posta mai rar, regulat dar mai rar; O data sau de doua ori pe saptamana.
Voi pune scoala cu cateva grade mai sus si pe deasupra a mai multor lucruri care intr-un trecut isi aveau locul acolo pe nedrept.

"And Jesus answered: What do you mean: 'If i can?' Anything is possible if a person believes" Mark 9:23

No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!