Saturday, January 16, 2010

Esti invitat

In ultimul timp m-am gandit mult la ce voi scrie mai jos.

De exemplu, am apucat sa citesc o conversatie in care cineva spunea ca daca nu se simte bine, spiritual vorbind, pana sambata, nu va merge la intalnirea de tineret.
Intradevar, dupa ce am citit aceste cuvinte am ramas cu o intrebare care si astazi imi rasuna in minte: De ce incercam sa me aranjam noi singuri?

E adevarat, stim ca mereu ii gresim lui Dumnezeu si ca nu suntentem perfecti, dar ma gandesc ca intradevar, trebuie sa venim la El asa cum suntem. El, mai bine ca oricine stie cum sa ne aranjeze, stie cum sa ne indrepte. El stie ce avem nevoie si ce ne lipseste ca sa fim completi. Ne cunoaste pe nume.
La ce ne foloseste sa ne reparam noi insine? Poate nu vom ajunge asa cum EL vrea sa fim.

Intr-o noapte, vorbind cu fratele meu si inca o prietena, el ne-a povestit despre un fotograf care a gasit un cersetor pe strada si pentru ca l-a impresionat starea cersetorului, l-a invitat in studioul sau pentru o sesiune de poze. Ziua urmatoare, cersetorul, cu toti banii castigati s-a aranjat, si-a cumparat haine mai bune doar ca sa vina la studio. Cand a ajuns acolo, fotograful nu l-a recunoscut, iar cand cersetorul i-a spus cine este in realitate, fotograful s-a intristat pentru ca el avea nevoie de cersetor asa cum era.
La ce i-a folosit, cersetorului sa se aranjeze?
Suntem invitati sa venim inaintea Lui asa cum suntem.

Vino asa cum esti, nu trebuie sa astepti sa fii mai bun ca sa vii in fata Lui. Totusi El te cunoaste mai bine ca oricine. Oricat ai incerca sa te ascunzi buna aparente mai bune.
Vino asa cum esti. Esti invitatul Lui!

No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!