Tuesday, January 19, 2010

Să plâng...

Aseară am aflat că Cipri a schimbat unul din HDD-uri şi că a pus unul din vechiul computer.
Imediat ce am avut loc la computer am deschis să văd care din toate Hdd-urile a fost pus şi pot spune că norocosul este cel pe care am toate emisiunile înregistrate şi totate materialele descărcate de pe Torent Creştin.

Primul lucru pe care l-am făcut a fost să îmi pun o emisiune de la radio si să o ascult. Aşa că am deschis prima emisiune pe care am gasit-o si anume "Nevoia de Cuvant - Intrebari (24 Aprilie 2009)". Cu emoţii am inceput să
ascult această emisiune pentru că imi era foarte dor să ascult vocea care a prezentat emisiunea. Să plâng vroiam...

Această inregistrare m-a ajutat să mă analizez mai bine şi mi-a aprins tot mai mult dorinţa de a sluji şi dorinţa de a merge mai departe.
"Cine iubeşte pe Dumnezeu v-a iubi şi încercările prin care îl trece Dumnezeu. Iubirea de Dumnezeu este motorul, este combustibilul. Dărnicia vine din iubire şi numai din iubire este valabilă. Slujirea vine din iubire şi numai din iubire este valabilă."... 
"Dumnezeu ne pune întrebari şi ne cheamă să ne punem înrebări. Şi ne cheamă sa căutăm răspunsuri la întrebările noastre." - Harmony

"Trebuie să mă smeresc mai mult, Trebuie gandirea să mi-o schimb, Trebuie în duhul să mă rog, Trebuie la mine să renunt" - Alin gârlea - Mă întreb

1 comment:

  1. M-am liniştit Mădă. Când am citit titlul m-am speriat la gândul că ai un necaz.
    Oamenii plâng de necaz sau de bucurie.
    La mine bucuria cea mai intensă se exteriorizează prin lacrimi!
    Acum m-am liniştit şi mă bucur că acele cuvinte, rostite într-o emisiune de radio, ţi-au folosit şi te-au bucurat!

    Cu drag,
    Mitruţ (Harmony)

    ReplyDelete

Iti multumesc pentru comentariu!