Sunday, February 7, 2010

Aripi de inger

Chiar ma intrebam de multe ori de ce imi plac atat de mult norii, de ce sunt atat de sensibili?

"Norii sunt aripi de inger sau franturi din aripile lor..." 

La aceasta concluzie am ajuns azi dimineata  mergand spre biserica. Pentru ca drumul a durat cateva minute am avut timp sa admir peisajul unui rasarit cu nori deasupra Mediteranei.
Se putea vedea un colt din soarele ridicat peste mare, franturi de norii inconjurati de o lumina galbena stralucitoare, iar langa soare era un nor mare in forma de aripa. Nu este prima data cad vad nori plecand de la un singur punct si de acolo sa ajunga sa acopere mare parte din cer. 
Astazi am inteles: norii sunt franturi din aripile ingerilor. Ingerii sunt sensibil, la fel si norii sunt sensibili. Ingerii stralucesc pentru ca stau in prezenta lui Dumnezeu. Norii stralucesc si ei pentru ca Soarele este mai presus de toate,iar splendoarea lui nu poate fi ascunsa si se revarsa peste ei.


Daca cam asa arata norul acela la 9 dimineata, la 12 cand am iesit de la biserica, din cauza vantului el acoperise tot cerul, dar punctul de plecare si la pastrat. Ce aripa mare!.. :)


In aceasta ilustratie am incercat sa realizez ceva imposibil de realizat. Norii sunt prea sensibili ca sa poata fi ilustrati pe o bucata de hartie sau virtual, marea e prea nelinistita ca sa poata fi congelata inr-un desen, iar soarele prea sralucitor ca sa poata raspandi toata splendoarea lui intr-o singura culoare.

No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!