Wednesday, February 10, 2010

Un glob, o secunda


Poza cu globul acesta spart e sensibila... i love it..
Iti dai seama cate probe si cate poze a trebuit sa faca ca sa ajunga la rezultatul acesta?
Chiar imi place!

Imi inspira multa, multa sensibilitate.
Ma face sa ma gandesc ca eu sau tu.. sau oricare alta persoana este globul acela... iar cei ce nu stiu si nu se gandesc cat de sensibil poate fi acest globulet... doar cu o atingere usoara il poate sparge, il distruge...
Sau hai sa nu fiu asa de radicala, desi poate fi si asa...
Hai sa ne gandim ca acea este viata cuiva... viata pe care Dumnezeu i-a lasat-o... o viata scurta... stii ca versetul  din Iacov 4:14 spune: Şi nu ştiţi ce va aduce ziua de mâine! Căci ce este viaţa voastră? Nu sunteţi decât un abur, care se arată puţintel, şi apoi piere."....
Asa si globuletul ala... putin traieste, e frumos, te face sa zambesti... iti vorbeste... si apoi dispare pentru ca doar atat i-a fost timpul sa "traiasca"... :)

Cam atat am scos din imaginea asta, daca o mai privesc de doua ori mai scot ceva.
Daca iti sugereaza si altceva m-as bucura sa aflu si eu. :D


PS: Nu ma pot abtine sa nu pun si alte poze.

No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!