Saturday, April 17, 2010

Cheamă-mă si-ți voi răspunde

Știm că atunci când îl chemăm pe Dumnezeu, El ne raspunde.
Dumnezeu are atât de multe lucruri să ne dea, atât de mute lucruri să ne arate și să ne invețe.
El are promisiuni mari pentru fiecare. El este dispus să ne învețe și să ne dea ce are pentru noi astăzi, dar este nevoie și de colaborarea noastră, Trebuie să-L căutăm.

Vrei să vezi lucrurile mari pe care Dumnezeu le are pentru tine?
El i-a vorbit lui Ieremia si i-a zis "Cheamă-mă și-ți voi răspunde; și îți voi arăta lucruri mari, lucruri ascunse, pe care nu le cunoști." Ieremia 33:3

Prima strofă din melodia lui Lilly Goodman spune:
Știi, am atât de multe să-ți dau
Dacă cauți fața Mea astăzi,
dacă vii în presența Mea,
dispus să-mi dai sufletul și inima ta.
Voi deschide ferestre în mijlocul cerului
și va cădea ploaia peste viața ta și peste locul tău

Cheamă-L, așteaptă în El și El iți va răspunde.



Lilly Goodman - Tanto para darte

Știi, am atât de multe să-ți dau
Dacă cauți fața Mea astăzi,
dacă vii în presența Mea,
dispus să-mi dai sufletul și inima ta.
Voi deschide ferestre în mijlocul cerurilor
și va cădea ploaia peste viața ta și peste locul tău

Cor:
Cheamă-mă si-ți eu iți voi răspunde
Îți voi arăta lucruri mari
Caută-mă așa, cu toată inima
Am atât de multe să-ți dau, astăzi

Nu te prezenta niciodată
Cu mâinile pline de rău
Adu dis de dimineață dimineață lauda ta
Cu toată sinceritatea
Și voi deschide ferestre în mijlocul cerurilor
și va cădea ploaia peste viața ta și peste locul tău

No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!