Monday, April 19, 2010

Critici și proteste

În ultimul timp lumea este tot mai mult  în contra noastra, defapt cum a fost din totdeauna.
La școală, în orice discuție mică unde este adusă o idee despre Dumnezeu și creștinism există cel putin o presoană care protestează si critică dur discuția.
Sau poate nu chiar de la o scânteie de idee ci pur și simplu pe o temă liberă se ridică cineva și aduce o critică la adresa lui Dumnezeu.
Așa s-a întămplat ca la Desen, spre deosebire de alte proiecte, de data aceasta profesoara ne-a lăsat tama liberă și să alegem noi proiectul și dezvoltarea lui.
Vorbind cu una dintre artistele clasei am întrebat-o amabil, despre ce este vorba în proiectul ei.
Raspunsul m-a surprins pentru că râzând mi-a spus: " Ești creștină, n-o să-ți placă..."
Am insintat totuși să-mi arate și a scos o imagine cu Adam și Eva, o pictură a lui Tizian (dacă îmi aduc bine aminte...). și înca una cu  două maimuțe. A inceput să-mi explice că ceea ce va desena este o combinație între cele două imagini și de acolo va scoate doi primitivi, care bineînțeles, după spusele ei, sunt Adam și Eva.
Și a contiuat spunând: "Este o critică la adresa lui Adam si Eva..." (Evoluționistă 100%)
Nu a făcut altceva decât să mă calce tare pe coadă, și am zis că desenul pe care-l voi face eu, îl voi face cu atât mai mult pe o temă creștină. M-am frămantat în jurul acestei critici și pe această temă de vineri până azi.
De obicei nu imi place să mă plâng, dar de data asta chiar m-a deranjat. Acum câteva minute, vorbind cu Diana mi-am schimbat punctul de vedere asupra desenului colegei mele.
Diana mi-a spus așa: Știi care e chestia?,…Că noi (sau lumea) ne transformăm în primitivi, pentru că se pierd adevăratele valori. 
Pământul și oamenii sunt corupți de păcat. Adam și Eva erau perfecți, la început. Trebuia să fie lucrul cel mai frumos care a existat, pentru că Dumnezeu se reflecta în toate ființele.
Are dreptate, doar că în loc să fie de la maimuță la om, ce s-a întâmplat a fost invers, de la om la un ser... fără viață spirituală... fără să poată să gândească bine. Manipulați de societate și de păcat.
Știi ceea ce vrea să facă, din păcate, e Adam și Eva moderni... spiritual vorbind.
Adică în realitate un știe că ceea ce va face este imaginea spirituală a omului modern.
Tocmai mi-a venit idea aceasta când mi-ai povestit.
Eu nu m-am gândit la asta... Mulțumesc, Diana. M-ai făcut să văd altfel desenul și critica ei.

Voi incerca să aduc o imagine cu desenul ei și desenul meu, chiar sunt curioasă să vad rezultatele.

Sfat: Încercați să priviți lucrurile din două puncte de vedere diferite. Avem doi ochi.

No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!