Friday, August 20, 2010

La Niña de Tus ojos

Mă gândesc că mulți v-ați întrebat ce înseamnă aceste cuvinte sau această expresie... sau pur și simplu de ce am ales numele "La Niña de Tus ojos"?
Am să vă explic:... am gasit scriindu-se despre acest subiect ca Ochiul este cel mai valoros lucru pe care îl avem. Și în interiorul ochiului cea mai valoroasă este este pupila.
Pupila este "la niña" ochilui. Pentru că atunci când privim în ochii cuiva, vedem propia noastră imagine, ca o păpușă.
Pupilă în latina înseamnă "Păpușă".
Am să vă provoc când întâlniți pe cineva să vă uitați cu atenție în ochii persoanei respective să vedeți că este adevărat.

Expresia "La Niña de Tus Ojos" se folosește pentru a te referi la "Cea mai prețioasă", "Cea mai iubită" persoană. În general este vorba de persoane, nu se merită să pui un preț atât de mare pe un lucru material.
"La Niña de Tus Ojos" este o metaforă pentru a exprima ceea ce o persoana iubeste cel mai mult.
"La Niña de Tus Ojos" ca metaforă din partea mea, nu este deticată ochilor nimănui... ci Ochilor lui Dumnezeu. Acest Blog Îi este dedicat Lui.
Mă văd în privirea Sa și simt că sunt copila Ochilor Săi.
Privesc la tot ce mă înconjoară și văd cât de mult mă iubește.
Privesc spre cerul albastru și pentru mine cerul este irisul ochilor Lui, de acolo mă privește zilnic...
Vreau să te încurajez... pentru că tu ești cel/cea mai valoros/a în ochii lui Dumnezeu.
Ești la Niña de Sus ojos!

No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!