Thursday, September 30, 2010

Provocari

In fiecare dimineata la Plopu aveam o tema si pe tema respectiva o provocare.

Ziua
Tema zilei
Provocarea zilei
Duminica
Fapta
Aplica azi un lucru invatat ieri!
Luni
Cunostinta
Asculta azi cum iti vorbeste El!
Marti
Infranarea
Controleaza-ti astazi limba!
Miercuri
Rabdarea
Raspunde incercarii cu un zambet astazi!
Joi
Evlavia
Fii Isus pentru o zi!
Vineri
Dragostea de Frati
Aratati bunatatea fata de un alt participant (o alta persoana)
Sambata
Iubirea de oameni
Iarta azi pe toti cei pe care nu-i iubesti si reprimeste-i in inima!

Am venit acasa cu dorinta de a pune pe peretii casei provocarile ce ne-au fost date in fiecare zi la Plopu. Asa am si facut, dar nu le-am pus la intamplare.
Un exemplu ar fi provocarea "Controleaza-ti astazi limba!" am agatat-o exact aici deasupra monitorului, computerul este un loc de unde se comunica des si nu ar fi rau sa tinem cont de aceasta provocare.
Un alt exemplu este provocarea "Fii Isus pentru o zi!" am agatat-o deasupra oglinzii, asa in fiecare zi cand se uita cineva in oglinda sa vada daca a luat in serios provocarea si seamana cu El sau este Isus pentru ziua respectiva.
Chiar am primit un raspuns la provocarea "Fii Isus pentru o zi!"... si anume "E cam greu..."
- Chiar e greu?...
-Da, dar se merita sa incerci.. :) 
Sunt doua exemple, dar fiecare provocare tintuita pe perete are un rol.

No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!