Monday, September 6, 2010

Unde ești?

Citeam azi dimineață din Biblie și în momentul în care am ajuns la Geneza 3: 9 Dar Domnul Dumnezeu a chemat pe om şi i-a zis: "Unde eşti?" ” Mi-am adus aminte că recent am auzit vorbindu-se despre faptul că Dumnezeu l-a întrebat pe om „Unde Ești?”.
Ce crezi, nu știa Dumnezeu unde erau Adam și Eva? 
Nu știa Dumnezeu ce au facut ei și unde au greșit?
Ba da, știa...  știa că ei se ascundeau tocmai pentru că nu ascultaseră de cuvantul Său.
Dumnezeu știe unde am greșit fiecare și ne întreaba unde suntem, ca să ne dăm seama unde am ajuns și să ne întoarcem acolo unde am greșit, ca să reparăm greșeala.
Am văzut că Adam a dat vina pe Eva și ea pe șarpe... și mi-am dat seama că și noi facem la fel. Căutam alti vinovați, dar de multe ori vina e la noi. Noi ne lăsăm amăgiți, de ce ne oferă anturajul.

Tu, unde ești? :)

No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!