Sunday, March 6, 2011

6 Martie

M-au pus sa scriu cateva cuvinte, dar aproape ca nu pot
Imi aduc aminte de tine
dar nu imi amintesc de nici o zi de nastere a ta
de nici un buchet de flori pe care mama spune ca ti-l aducea

Imi amintesc de tine...
De mainile tale fine
Ma gandesc la tine si imi este dor...
De rugaciunile tale pentru cel mai mic, pana la cel mai mare...
Cum se cunoaste ca ne lipsesti... si tu.. si rugaciunile tale.

Mi-amintesc de tine, de patul tau, masa ta...
De radioul si programul de seara ce il ascultam impreuna...
De momentele in care mergeam la deal...
Cand eram toti in jurul tau, de coronitele de flori imi amintesc.
Jurnalele tale vreau sa le citesc...

Ah, si-mi vine in minte momentul acela ......... Durere.
Dupa un timp spitalul.....
Cuvintele tale inca-mi rasuna in minte „Nu ma mai vedeti, tata... nu ma mai vedeti!
Tu intelegeai, eu Nu.
Oh, Imi amintesc de 17 iunie cand am stat langa tine... Aveai mainile asa de reci...
Apoi, de... de moarte ta imi amintesc... prea dur... prea copil eram, iar nu intelegeam.
De mormant imi amintesc...
De acea floare galbena plapanda ce traia pe un pamant uscat...
Si azi imi amintesc si stiu unde ai plecat...

La ce foloseste sa zic la multi ani cand tu deja de bucuri de o viata eterna?
I hope to see you soon, grandpa! :)

No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!