Thursday, March 24, 2011

All at war in me...

Știi?...
Urăsc același loc, mereu.
Toți merg mai departe,
iar eu... în același loc.
Mi-e frică adesea să fac pași mari.
Urăsc când nu mă lași să îmi clădesc piatră cu piatră un drum sigur.
Urăsc frica, urăsc îndoiala, urăsc nemulțumirea... necredința...
Urăsc când mă faci să nu mă văd în stare să fac lucrurile bine.
Te urăsc! Urăsc să mă ții departe de El.
Urăsc când îmi transformi inima într-o mașină care face zgomot.
Urăsc când mă faci să dau înapoi, să cred că nu pot înainta.
Urăsc când pui stăpanire pe deciziile mele.
Urăsc când mă orbești și mă faci să cred că am timp.
Urăsc când reușești să mă ții la pământ, după ce m-am împiedicat.
Urăsc când îmi stai în cale. Te urăsc!
Urăsc gândurile tale... Nu sunt adevărate.
Urăsc când știi cum să te joci cu mine, nici eu nu înteleg cum reușești.
Urăsc când nu mă lași să-mi ating ținta, urăsc să-mi pui piedici.
Urăsc când mă faci să mă dau bătută, când mă obosești. Te urăsc!
Urăsc când nu mă lași să mă ridic și râzi de mine...
Urăsc când mă faci să nu văd pe nimeni în jur, când îi am pe toți lângă mine.
Urăsc cuvintele-ți care ucid, îmi zdrobești fără milă visuri.
Urăsc când mă smulgi din bratele Lui, așa pentru că-ți place ție...
Urăsc cînd nu mă lași să lupt, mă faci să dorm cu armele în mână.
Te urăsc! Urăsc același loc.Toți merg mai departe, iar eu... în același loc.
Urăsc să mă folosești ca pe o marionetă.
Nu-ți ajunge?
Știu unde vrei să mă vezi...
Nu am sa-ți fac plăcerea să mă vezi mereu așa, doar pentru că te urăsc!
Și știu, sentimentul e reciproc, și tu mă urăști!
Totuși eu mai am o șansă!
Sa ma ridic, sa strig ca nu voi fi la fel.
El mă cheamă în față să privesc.El este cu mine.
Din El am putere. Prin El înving. Pentru El câștig!


Defeat is no longer and option. It is victory.
~ Mada

No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!