Tuesday, March 29, 2011

Lupta!

Omul: O, Doamne, in genunchi in camera mea te rog sa asculti glasul meu. Ajuta-ma in aceasta proba, Isus. Da-mi putere. Da-mi putere

Isus: Cineva imi cere putere
Omul: Am nevoie de putere
Isus: ca sa mustre...
Omul: Ca sa mustru...
Isus: Cineva imi cere ungere
Omul: Am nevoie de ungere
Isus: ca sa invinga ispita. Cineva imi cere autoritate
Omul: Da-mi autoritate
Isus: aud cantece, cineva imi cere foc
Omul: Trimite focul, Doamne!
Isus: Si din Mine iese foc
Omul: Inima mea arde... Dintr-o data s-a intamplat ceva
Isus: Eu astazi intru in camera ta
Omul: mii de lacrimi incep sa curga
Isus: Camera ta incepe sa tremure, Pentru ca Eu sunt fiul lui Dumnezeu
Omul: Ai in mainile tale cererea mea
Isus: Ma apropii de urechile tale
Omul: Apropie-te Isus.
Isus: ..si iti spun: Lupta! chiar daca sunt probe, Lupta! Chiar si cand diavolul nu vrea, lupta! Eu iti voi da ce iti doresti. Lupta!
Omul: Chiar daca sunt probe, chiar daca dusmanul nu vrea, stiu ca tu imi vei da ceea ce sufletul meu cere.

Eu stiu, ca la fel ca si mie, dusmanul agita famila ta, finantele tale, sanatatea ta ca sa te vada infrant, dar in mijlocul furtunii tale, in mijlocul probelor Dumnezeu iti spune: Lupta, nu te opri, continua sa lupti. Lupta o castigi cand lupti cu credinta, din inima. Continua hotarat in lupta ta, nu te inspaimanta. Eu sunt cu tine si azi si maine si in veci. Lupta pentru ca prin credinta castigi.

~ [Adaptat] Pelea - Fosforito

No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!