Sunday, March 13, 2011

Prayer

God, my heart is Yours.
My heart burns for You.
When I wake up in the morning
my heart is with You.
Sambata.
O zi normala in care am planuit sa citesc putina istorie, dar nu a fost asa. Am profitat de faptul ca vanturile puternice de acum doua saptamani au miscat si au mutat antena de la satelit si acum prindem ceva canale crestine, si m-am uitat la o predica pe GODtv. L-am ascultat pe un tanar vorbind despre Rugaciune. Prayer is Powerful - a amintit asta in toata predica. De multe ori a zis: He hears and He cares. He hears and He cares. He hears and He cares. De atatea ori incat sa imi ramana bine in minte ca Dumnezeu asculta rugaciunile noastre. Dar se pare ca asta nu a fost de ajuns. Se face seara, merg la tineret si liderul l-a pus pe Ciprian, fratele meu, sa spuna cateva cuvinte inainte de a incepe el sa vorbeasca. M-a surpris cand l-am auzit si pe Cipri vorbind tot despre rugaciune. El a sublineat faptul ca fara rugaciune murim incetul cu incetul, ca un peste ce este scos din ambientul lui, din apa. Nu a fost suficient atat? S-a sublineat cel putin de doua ori tema Rugaciune pe ziua de azi... Nu. Nu a fost suficient! Ajung acasa si m-am pus sa vad Jesus Culture Prayer Meeting (Cred ca e nevoie de cont pentru a putea fi vazut intreg - eu am cont de mai bine de un an, de cand urmaresc biserica din Redding, CA :D ) Nu mi-am dat seama de ce ascult, realmente... pe mine m-a atras muzica. Imi era dor de melodii ca Burning Ones si Let it rain, cantate de Chris Quilala (Jesus Culture). Mi-am dat seama dupa ce am auzit din nou: He hears and He cares! Era nevoie de o a treia subliniere? Da!
Nu mai stiu cum sa continui. Imi vin atat de multe ganduri despre rugaciune si pozitia noastra fata de ea. Poate acesta este si motivul pentru care m-a impactat sa aud de atatea ori si atat de mult despre rugaciune. Stiu si recunosc ca nu sunt As la capitolul acesta. But prayer is the road to awakening.

Stiu Doamne ca prin rugaciune si prin credinta voi ajunge sa vad gloria Ta. Arata-mi slava Ta, Te rog! Lumina fetei Tale vreau sa o vad. Fata nu voi putea sa Ti-o vad, caci nu poate omul sa Te vada si sa traiasca! dar gloria Ta Doamne, gloria Ta vreau sa imi arati. Cer prea mult daca spun ca vreau sa vad si un inger? :D... Te rog! :) In the Name of Jesus, Amen!
Be thankful, dream big and never give up!


Take me away!

No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!