Wednesday, March 9, 2011

Parfum...

Marti... mai exact 8 Martie.
Am planuit inca de seara sa merg astazi sa imi cumpar o floare.
Asa ca am iesit dimineata de la scoala. 09:30.
Frig, vant, nori grei ce sta sa ploaie peste oras... Chiar si asa, am zis ca nu ma opresc din planul meu si am inceput sa pesasc spre florarie. Ochii oamenilor ma priveau cu expresii ciudate, oare stiau ei ce am eu de gand sa fac?
Am ajuns la floraria Rosana, preferata mea din oras.
Prima surpriza!
Deschide la 10:00.
Prima data mi-a parut rau. M-am resemnat si am plecat acasa.
Am ajuns acasa, dar nu mi-am luat nicicum gandul de la floare.
Am inceput sa scriu:
"Intr-un peisaj gri,
sub un cer permanent innorat,
ma plimbam astazi spre tinta,
cu pas timid si oarecum grabita.
Aerul de un parfum subtil este inundat,
parfum pe care aceasta mica si firava floare
il emana doar pentru mine.
O culoare aprinsa, o aroma intepatoare.
Stiu doar numele tau...
Stii doar tu ca-l stiu si eu..."

Trece timpul si trece de ora 10:00.
Imi iau geaca pe mine si plec iar. Eu vreau floarea aia da sau da.
Aveam in minte parfumul din poezie. Parfumul pamantului ud. Miros de asfalt plouat.
Dar nu a fost asa, pe drum m-am intalnit cu primul profesor de sport. L-am salutat zambind si am plecat mai departe. Tot cu gandul la parfum, in urma lui Enric, am simtit acelasi parfum pe care l-am simtit prima data la el. Nu si-a schimbat deloc parfumul in toti anii astia. :D
Am ajuns la Rosana.
A doua surpriza!
Inchis Marti Dimineata
Porfim¿?¿? Nu se poate, am zis. De ce e inchis marti dimineata? Oare de ce nu m-am uitat eu prima data pe tot programul?
M-am intors inapoi acasa. Am zis ca pana la 17:00 cand deschide am sa tot visez parfum... Ajung aproape de casa, nu stiu cine s-a parfumat tare cu un D&G intepator. Am zambit.
Am profitat apoi ca am iesit in oras cu, Gabriela si am trecut pe la Flora, o alta florarie din oras. Am intrat in camera frigorifica si spre surprinderea mea, nu m-au atras deloc trandafirii care, parca abia m-ai traiau. Asa ca mi-am aruncat ochii pe o Gerbera rosie, pentru mama. Am zis ca nu pot sa nu-mi cumpar o floare dupa ce am facut-o pe vanzatoare sa ma duca in frigider sa imi arate ce flori are, plus ca acolo era chiar rece.

 Nu m-a multumit doar Gerbera asta si am  asteptat sa vina seara sa merg la Rosana. Vreau si trandafir.
A sosit momentul.
Am intrat in florarie si mi-a cazut privirea pe niste trandafiri foarte mari si deschisi. Aratau asa frumosi. Prea frumosi sa fie adevarati. Erau adevarati de artificiali, dar mi-au placut mult. Daca erau naturali imi cumparan unul.
Asa ca mi-am cumparat pana la urma o ramura de margarete albe si un trandafir. Mi-au dat trandafirul cu parfum... si ce parfum... ♥
Daca de 1 Martie nu mi-am cumparat floarea, acum nu m-am putut abtine.
In sfarsit am plecat acasa multumita.


And now..
I wanna dance.
Please, show me the steps...

No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!