Tuesday, April 19, 2011

Falsa Eclipsa de Luna

Am sa profit de faptul ca a fost luna plina serile astea, sa povestesc despre falsa eclipsa de luna...
Cei care ati citit postarea anterioara "Intre mine si cer" ati vazut acolo, cam am petrecut parte din sara privind la cer, la luna si la stele... buah... ca orice copil ce scapa de luminile orasului, cladiri si aglomeratie, si poate vedea cerul liber...
Imi placea cum se vedea luna printre frunze... si in timp ce mergeam printre copaci m-am gandit: Ce-ar fi daca as incerca sa ascund luna cu o frunza? asa cum multi inceasca sa ascunda soarele cu degetul. De fapt ce ma interesa  pe mine era lumina, adica conturul frunzei.. Doar linii de lumina. Si asa am si facut. Am creat pentru mine o falsa eclipsa de luna. Perfecta. Pentru voi poate nu e chiar asa de... hmm, cum sa ii spun?... captivant?
Ei bine, in momentul acela mi-am dorit sa am un aparat foto in mana... dar am ramas cu ce am vazut eu si cu ce va puteti imagina voi.

____________
Nu-mi place crema de maini cu masline. Nu-mi plac maslinele...
Cred ca imi este somn, si cred ca e de la vremea de afara.. E tot cerul gri. Nu-mi place cerul gri privit de jos... daca as privi norii de unde ii priveste si soarele ar fi alta poveste. Alta isorie. Alt vis. Apropo de vis.... "Noapte buna!"

No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!