Wednesday, May 18, 2011

Blessed be Your name

Una din temele ce m-au povocat în ultimul timp a fost acesta... de a-L binecuvânta pe Dumnezeu chiar și în greutăți. Când vedem că problemele noastre sunt mai mari decât Dumnezeu... atunci parcă Îl limităm pe Dumnezeu, Îl facem mic. Atunci ne vedem fără putere, și vrem să abandonăm totul. Acolo, în deșert, în pustiu, în greutățile noastre se vede gloria lui Dumnezeu.
Mi-am adus aminte chiar acum, cât de ușor Îl lăudam pe Dumnezeu când totul ne merge bine. Cât de repede Îl binecuvântăm, Îl slăvim și Îi mulțumim... Dar în greutăți câți schimbă un „De ce, Dumnezeule?” pe un ”Mulțumesc, Domane!” Gândește-te, ai puterea de al binecuvâta pe Dumezeu chiar și în greutăți? Ai puterea să fii neprihănit ca Iov?
Eu vreau ca Domnul să zică despre mine, cum a spus și despre Iov...
Domnul a zis Satanei: "Ai văzut pe robul Meu Iov? Nu este nimeni ca el pe pământ. Este un om fără prihană şi curat la suflet. El se teme de Dumnezeu şi se abate de la rău. El se ţine tare în neprihănirea lui, şi tu Mă îndemni să-l pierd fără pricină."Iov 2:3
Iov a fost un om neprihănit de la bun început, dinainte să zică: „Urechea mea auzise vorbindu-se de Tine; dar acum ochiul meu Te-a văzut...” Iov 42:5 și Dumnezeu a văzut asta...

No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!