Thursday, May 19, 2011

Dumnezeu este tot ce avem

Odată, Dumnezeu a spus unui copil al Său: "Eu voi pune o piatră foarte mare înaintea ta, și vreau ca tu să împingi piatra acesta..."
Acel fiu a lui Dumnezeu a început să împingă și să împinga piatra, dar spre frustrarea lui piatra niciodată nu s-a mișcat de unde era. Vine și se prezintă înaintea lui Dumnezeu  supărat și reclamând, dar Dumnezeu i-a zis: "Eu ți-am zis să împingi piatra, nu să o miști. Piatra o mișc eu. Dar privește-te, cum îți sunt mușchii, nu mai ești la fel. Ți-ai dezvoltat mușchii, ți-ai dezvoltat strategii, pentru că atunci când nu puteai să o miști, ai tot căutat diferite moduri în care să miști piatra. Dar așteaptă o clipă, Piara o mișc eu." Și pur și simplu Dumnezeu a luat și a mișcat piatra.
Multe din greutățile care vin în viața noastră sunt ca să ne dăm seama că depindem complet de Dumnezeu. Nu este altă ieșire. Când noi începem să împingem piatra, obosim ne frustrăm și putem cădea în necredința cea mai mare. O lipsă de credință ce nici nu ne putem imagina. Cineva spunea: Niciodată nu vom știi că Dumnezeu este tot ce avem nevoie, până nu știm că Dumnezeu este tot ce avem.

No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!