Thursday, May 26, 2011

You must think I'm strong...

"Doamne", I-a răspuns Petru, "dacă eşti Tu, porunceşte-mi să vin la Tine pe ape." "Vino!", i-a zis Isus. Petru s-a coborât din corabie şi a început să umble pe ape ca să meargă la Isus. Dar, când a văzut că vântul era tare, s-a temut; şi, fiindcă începea să se afunde, a strigat: "Doamne, scapă-mă!" Îndată, Isus a întins mâna, l-a apucat şi i-a zis: "Puţin credinciosule, pentru ce te-ai îndoit?" Matei 14: 28-31

Se întâmplă ca o persoană nu-și dă seama că se scufundă ca Petru, până nu se vede cu apa până la gât. Sau mai grav... până nu se vede cu capul sub apă.Trist. Sper să nu-mi ajungă apa până peste cap, că atunci e bai... Ce mult am întârziat să-mi dau seama. Și ce mult mi se potriveste melodia asta acum.... Căci totuși, dacă eu nu sunt suficient de puternică știu că El este. Mai mult decât suficient.

Well, maybe
Maybe that's the point
To reach the point of giving up
Cause when I'm finally
Finally at rock bottom
Well, that's when I start looking up
And reaching out

No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!