Monday, March 26, 2012

A cazut pe cer o geana...

Stiu ca e tarziu, dar am chef sa scriu, chiar si cuvinte fara nici o legatura. Fraze fara sens. Daca as reusii sa scriu asa ar fi bine, totusi am sa scriu normal. E vreo problema? E tarziu, da, si cred ca se supara tata pe mine daca ma vede treaza la ora asta. Cam asta ar putea fi o problema.
Zilele astea am luat orasul sub roti si m-am plimbat prin el in lung si in lat. Ore bune. Ore intregi. De ce sa stau in casa, cand afara e asa frumos? Pot sa va zic ce luna am vazut zilele astea? Era asa subtire ca o geana. Da. A cazut pe cer o geana... Una ieri si una azi. Era perfecta, si stralucea pe langa ea stelele. Iar eu ma luptam cu luminile orasului sa le vad pe cele mai multe dintre ele. Ma suparam cand blocurile imi ascuneau luna dupa ele. Si am tot asteptat sa vina un nor sa-i deseneze "galbenei lune o spranceana" - vorba Dianei - si nu a venit.  Nu am vazut nimic la care ma asteptam sa vad, dar am vazut altele care nu erau pe lista asteptarilor mele. M-am bucurat. Chiar si asa, m-am urcat pe skateboard si am plecat acasa.  Aaaa am uitat sa zic. Ma surprins ieri bulevardul cand m-am uitat la el de pe gaemul de la bucatarie. Au inverzit copacii. Verde crud de primavara. Un verde minunat.

No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!