Tuesday, March 27, 2012

Reclaim

Aseara in timp ce imi schimbam tot blogul pe care il am in spaniola, in timp ce ii deschideam ferestrele ca sa-l reinviorez, am dat peste un nou artist, pe care eu il gasesc genial. Are cateva cantari frumoase si versuri bune. Numele lui este Evan Craft si chiar astazi a aparut albumul sau "Giants". Nu stiu ce cantec sa va pun pe blog. Prima pe care am ascultat-o sau prima care m-a impactat? Am sa evidentiez cateva, intr-o ordine aleatorie... "Broken Heart", "Human"- asta-i una sensibila, "Reclaim", "Giants".... come on... tot albumul. :)
A fost greu sa aleg, dar am ales. Desi am ales aceasta melodie, nu imi este greu sa spun de ce tocmai asta, dar daca m-as apuca sa zic to ce imi inspira mie nu as mai termina. Dar pot sa spun ca imi da puterea necesara sa ma ridic si sa simt forta si curajul pe care l-a simtit David in fata lui Goliat... si sa simt ca nu exista giganti care sa-mi stea in fata si sa-mi astupe soarele. Sunt micutza, dar pot! Nu ma dau batuta usor... pentru ca intr-o zi am invatat sa lupt. La ce imi foloseste sa afirm ca stiu sa lupt si sa nu o fac? La ce-mi foloseste sa ma tarai pe jos cand am puterea necesara sa ma ridic ca un viteaz si sa lupt impotriva a ceea ce are sa-mi vina in cale, ca sa ma mentin in picioare.
Revendic acei tineri curajosi si puternici! Unde sunt?
In tine este puterea si curajul sa poti invinge fiecare lupta! Believe it! :)

No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!