Thursday, October 10, 2013

Problema

Problema nu e că nu mă trezesc, problema e că dorm târziu.
Problema nu e că nu mă îngraș, problema e că nu mănânc.
Problema nu e că a trecut, problema e că amintirea rămâne.
Problema nu e că nu vorbești, problema e că nu ascult.
Problema nu e ca nu ești, problema e că ești departe.
Problema nu e că îți scriu, problema e că nu răspunzi.
Problema nu e că pleci, problema e că nu te mai întorci.
Problema nu e că te-ai rătăcit, problema e că nu te găsesc.
Problema nu e că-mi pasă, problema e că-mi pasă de tine.
Totuși. problema nu ești tu, problema sunt eu.
Înțelegi?
Problemă nu e să nu poți, problemă e să nu vrei.
Problema nu e drumul, problema e unde vrei să mergi.
Problema nu e peisajul, problema e ce vrei să vezi.
Problema nu e să cazi, problema e să nu te ridici.
Problema nu e că uit, problema e că țin minte.
Problema nu e să te hotărăști, problema e să te răzgândești.
Problema nu e că am adormit, problema e să nu mă trezești
Problema nu e ce simți tu, problema e ce simt eu.
Problema nu e că mă lasi, problemă ar fi să te întorci.
Problema nu e să promiți, problema e să nu împlinești.
Problema nu e că scriu care e problema, problema e să nu aibă sens nimic din ce scriu.
Înțelegi?

1 comment:

  1. Buna ziua. In cazul in care aveti nevoie de service usi, va recomandam sa alegeti http://www.service-expert.ro/ . Multumim.

    ReplyDelete

Iti multumesc pentru comentariu!