Tuesday, October 8, 2013

ştiu în cine mă încred!

Să ştii că îmi pasă de tine. Şi chiar mult. Pentru că în ochii mei tu ai valoare. Tu valorezi mai mult decât......... yeah.. you know.
E o chestie pe care nici eu nu o înţeleg.
Nu vreau să promit că nu am să te las niciodată
Nu vreau în cuvinte să mă leg
Da ştiu, că cel puțin un timp nu am să te las.
Mi-am propus "să am grijă de tine" (mai mult sau mai putin)
Am în mine o chestie.. un sentiment...
o.. xkizhfb.. o stare,
nu ştiu cum să o numesc,
Dar adânc în mine ceva plânge pentru tine.
Şi am zis că nu te las.
Nu mă las.
Nu renunț.
Am să mă rog pentru tine.
Şi am să o fac pe cerşetoarea înaintea lui Dumnezeu, dacă e nevoie.
Şi am să insist.
Am zis că dacă tot nu pentru credința şi voința ta..
atunci pentru rugăciunile insistente ale altora, să fie.
Şi ştiu că nu sunt singura care se roagă pentru tine!
Am să mă rog atât de mult încât nu am să te las să dormi noptile.
Am să mă rog... să simți şi tu că mă rog.
Am să mă rog atât de mult încât am să te fac să simți că mă rog, şi să te rogi cu mine.
Vreau să mă ţii minte aşa;
că ai cunoscut o fată, odată
care nu te lăsa in pace
pentru că ea vedea in tine ceva mai mult...
şi se ruga mult pentru tine.
Şi-am să pot să zic cândva: Ştiu în Cine m-am încrezut!

No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!