Wednesday, December 23, 2009

Pentru un carbune

Aseara mi-am amintit ca unul din motevele pentru care vroiam sa merg la Plopu, era un carbune.:D..
Da, pentru un carbune, si am sa va explic si de ce. La scoala trebuia sa fac un proiect de investigatie si pentru ca imi place sa desenez in carbune, ma gandeam sa incerc sa fac un desen cu un carbune diferit decat cel cumparat de la librarie. Asa ca m-am gandit ca mergand la Plopu voi avea de unde sa iau un carbune natural si anume exact de la focul de tabara.
A fost interesant pentru ca asa cum mi-a venit idea in minte, am si uitat-o. Stiu ca doar intr-o zi, la Plopu mi-am adus aminte de acel carbune pe care trebuia sa il caut, dar nu l-am cautat. Asa ca investigatia mea nu a avut loc si am schimbat subienctul. Cand l-am vazut pe Sorin cu aparatul lui si atelierul de fotografie, m-am gandit sa fac ceva despre Macrofotografie, dar bineinteles, nu aveam camera, asa ca am abandonat si aceasta tema.
Nu pot sa uit ca principalul motiv pentru care am ajuns la Plopu a fost Dumnezeu. El a vrut sa fiu acolo. El a avut totul pregatit. Chiar si acum imi rasuna in minte o voce si cuvintele "Asa a lucrat Domnul!..." :)

No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!