Saturday, December 26, 2009

Sa nu se stinga lumina

In dimineata lui 25 decembrie, pe cand toti dormeau, am ramas doar eu treaza in casa. Asa ca mi-am luat lanterna si am intrat intr-o camera unde nu dormea nimeni. Spun ca mi-am luat lanterna pentru ca s-a intamplat ca becul din camera sa nu functioneze.
M-am pus pe un scaun si pur si simplu stateam si ma gandeam la cele intamplate in aceea zi, iar lanterna era siungura sursa de lumina. Era compania mea in acel moment.
Deodata mi-am dat seama ca lumina incepe sa isi piarda din putere. Lanterna incepea sa se stinga, usor. In doua cuvinte ce s-a intamplat cu lumina lanternei ar fi un "Slow fade". In linistea diminetii, ceasul incepuse sa devina tot mai insintent. Iar primul lucru care mi-a venit in minte a fost: Nu ma parasi acum cand am nevoie de tine!.
Am inceput sa o scutur, sa o inchid si sa o aprind iar, dar totul a fost in zadar, lanterna isi pierduse puterea de a mai lumina. Desi, uitinduma bine, am vazut ca becul inca nu era stins de tot. Asta ar fi insemna ca lanterna mea nu murise de tot, cu toate ca singura solutie ca sa ii revina puterea de a lumina era sa ii schimb barteriile.

Toata aceasta intamplare m-a facut sa ma intreb ce s-ar intampla cu cei care ma inconjoara, cu cei ce au nevoie de mine, ce s-ar intampla cu prietenii mei daca eu, pasiunea mea si dorinta de a fi lumina pentru cei pe care ii intalnesc, am pierde din intensitate? Ce s-ar intampla in viata mea daca s-ar stinge lumina?
Stiu doar ca nu as rezista sa stau in intuneric, si mai ales atunci cand am langa mine un ceas care arata hotarat, neclintit si promitator ca secundele trec repede.
De accea in momentul in care imi dau seama ca lumina vrea sa se stiga, din mai multe motive, ori nu am grija de ea  sa o alimentez ca sa creasca tot mai mult, ori nu stiu sa o folosesc atunci cand trebuie, exista o singura solutie sa o readuc la viata, sa imi reincarc bateriile vechi sau sa le schimb.
Cum fac sa-mi reincarc bateriile? Nu pot sa pun un "Simplu.." in fata, dar solutia ar fi sa ma intorc la Cuvantul Lui Dumnezeu, lucrul de care nu trebuia sa ma indepartez niciodata.

No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!