Friday, May 6, 2011

Oficial pe cristale de gheață...

Wow! Da.. wow, dar nu te surprinde ai ajuns pe blogul ce cu putin timp în urmă se numea La Niña De Tus Ojos. De ce i-am schimbat numele? Mă gândeam de mult să o fac... vroiam să fie ceva ce cu adevarat mă descrie. Ceva despre nori. De azi am decis oficial să merg pe cristale de gheață, să vă scriu de pe cristale de gheață, la propriu si la figurat. Unde sunt nori, acolo nu sunt eu printre voi, ci sunt pe nori. Cine mă cunoaște știe despre ce vorbesc.
Faptul că i-am schimbat numele nu înseamna că nu voi mai fi aceași copilă prețuită de aceiași ochi. Mereu voi fi Copila Ochilor Săi, pentru că mă iubește, mi-a dat un nume și mi-a zis "Ești a Mea!"
Ce mă face să fiu atât de mult atrasă de nori? Poate cel mai mult mă atrage dorința de a fi cu adevărat pe un nor, sau mai sus de el. Dorința de a vedea lucrurile diferit... și de sus, atât din cer cât și de pe nori, perspectiva e diferită. E perspectiva unei păsări în zbor sau perspectiva lui Dumnezeu. Îmi doresc să văd lucrurile din perspectiva lui Dumnezeu. Pentru că El vede mai mult de ce vedem noi, iar gândurile Lui nu sunt gândurile noastre, nu? Și ar mai fi ceva... speranța că în curând Îl voi vedea pe El coborând pe un nor.
Prima dată când am stat mult să mă uit pe cer era o zi de primavară, acum câțiva ani. Eram la liceu și la Educație Fizică trebuia să dăm porba de viteza. În momentrul când am terminat încălzirea și mi-am ridicat ochii spre cer am văzut cum norii creșteau și deveneau tot mai pufoși. M-a surprins faptul că norii erau de un alb pur, ceea ce înseamna că ei conțineau mai multe cristale de gheață decât picături vizibile de apă. Am terminat porba de viteză, și am venit acasă, nu stiu dacă imediat, nu îmi amintesc orarul. Când am venit acasă primul lucru pe care l-am facut a fost să ies pe geam să mă uit la nori. În acea zi mi-am petrecut timpul stând cu ochii pe nori. De atunci nu am încetat să-mi iau ochii de pe cer. Mereu caut nori și dacă îi găsesc caut în ei forme... ca un copil. Cât rezist să mă uit pe nori? pfff... Maxim am rezistat 8 ore :))... nu aveam alt remediu, eram în mașină și ca să nu dorm, am preferat să mă uit pe geam, și  crede-mă am avut ce vedea.

Un nor este o masă vizibilă de picături de lichid condensat (apă pe planeta Pamânt) sau de cristale de gheață condensate care se găsește în atmosferă deasupra suprafeței Pământului sau deasupra unei alte planete ce posedă atmosferă.
Pe planeta Pamânt, substanța care se condensează este apa, care formează picături foarte mici de apă sau de cristale de gheață (de obicei de 0,01 mm în diametru), care fiind înconjurate de un număr imens de alte picături asemănătoare, produc efectul vizibil de nori având culori variind de la albul pur (când proporția de cristale de gheață este mare) până la nuanțe foarte închise de gri (pentru norii ce conțin picături de apă în proporție majoritară). O altă cauză a culorii norilor variind între alb și negru, trecând prin nenumărate nuanțe intermediare de gri, este grosimea acestora, deoarece norii reflectă la fel toate lungimile de undă ale luminii solare albe. Totuși, cu cât norul este mai gros și mai dens, cu atât culoarea este mai închisă, din cauza absorbției luminii produsă în interiorul norului.
Mai multe detalii despre nori gasești pe Wikipedia.

Sunt deja oficial pe cristale de gheață... Mă urmezi?

Sursă poză: www.clouds365.com

No comments:

Post a Comment

Iti multumesc pentru comentariu!